JAG ÄR HALVVÄGS NU!

Nu är man 25 år då! Check! ;)

Fick massor av grattis på fb av alla kära:) Fyllde ju år igår i sverige och idag här i SF. Vi vaknade upp sent och ville inte gå upp alls! Men efter ett tag så tog vi oss upp och drog in till stan. Käkade en lunch och gick runt lite.

Vi hade tagit med oss aaaaall växel (alla skitmynt) som vi hade här hemma och tänkte att vi köper hundmat till de hemlösa med hundar för pengarna! MEN vi såg inte eeeen enda med hund idag! :/ Eller jo, en! Så vi köpte några burkar:) Men vi har ca 10 dollar i mynt!!! Det är sjuuuukt mycket hundmat!! :/ Kändes lite ledsamt att åka med plånboken fortfarande full.. :(

Vi tog "tunnelbanan" ut ur stan och hem till Mark med fru och barn. Dom bor i ett fantastiskt fint hus ute i förorten! Vi åt kinamat och så hade vi köpt med oss en glasstårta. Den var såååååå god!:D Jag fick en fin present med lite spagrejer och så sjöng dom för mig:) Det var supermysigt!:) Vi ville inte åka när det väl var dax.. Men sista tåget gick 23.20 så var bara och åka.. :/

När vi kom hem så började vi packa. Vi har nu packat nääästan allt, meeeen vi stötte på ett problem! Vi har köpt för lite kläder för att kunna "låsa" fast alla smågrejer och hårda saker.... hahaha! Vi får lösa det imorrnbitti!
Nu har vi lagt oss i sängen och ska sova! Klockan är 02:30 och vi ska upp vid 19 imorrn bitti. Flyget går inte förens kl 15:40 så det är skönt!:)

Bilderna ligger på mobilen, så de kommer upp när vi är hemma. :)

Natti åt mig;) och god dag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0