IT`S FRIDAY!

Friiiiday!:D Klockan är 14 här.

Jag har hållt på o städat här hemma. Ikväll får vi besök här hemma, Jims kollega Derek kommer hit på middag.

Jag har funderat fram o tillbaka på vad faaaan vi ska äta! Hade velat göra nå typiskt svenskt, funderade då på hemmagjorda köttbullar och hemmagjort potatismos. Men vi har inga bra verktyg för o göra moset på... Så då funderade jag på o göra nån kyckling i ugnen.. men nu funderar jag på lasagne istället...

Har iaf städat klart här hemma, så nu är det fint:) Inte för att det är så mycket o städa:P haha

Jim valde klänning igår iaf. Ska ta kort på mig sen med den på. Gillar den!:) Gillar den andra oxå, så kommer nog behålla den! Kan inte lämna tillbaka den... haha! På Forever 21 är det så jäkla billigt! Så till priset för en klänning hemma på Gina fick jag två för här. :)

Nä, ska gå o handla nu. :)

Hoppas alla har en fin fredagskväll!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0