EN GLAD MAN!

åh vilken daaaag! Började med att jag gick halvvägs in till stan och upptäckte då att jag glömt telegonen hemma... Var bara o vända hem igen! Ville vara säker på att jag faktiskt glömt den o inte tappat den.. tänker på vägen hem att jag tar en taxi in till union Square. Men när jag kommer till vår gata så är den foryfarande avstängd (pga en reklaminspelning).. tänkte att när jag hämtat telefonen så går jag ett kvarter och tar en taxi där. Meeeen inte en jävla taxi!! Antagligen har alla taxis tagit omvägar för o slippa vår gata.. så det blev en seg promenad in till stan. Juste, telefonen låg här hemma på bänken;) Väl inne i stan så går jag o äter det första jag gör, vråål hungrig efter 1.20 timma promenad. När jag ätit går jag ut och möter då en hemlös man med sin hund.. mitt mätta mage vänder sig lite.. jag letar då rätt på närmsta mataffär. Där inne köper jag en burk med hundmat! Mannens ansikte lyser upp när jag visar honom mtburken och han tackar så mycket! Han blev överlycklig! Vovven hade han inbäddad i sin sovsäck och han verkade sova gott. Det var tungt, men kändes ändå skönt! Gick gråtandes därifrån... In på forever 21 och leta en kavaj. Hittade två, den ena satt perfekt- men den va Fan lite tråkig.. enkel svart.. den andra var svart, men paljettkrage och champagnefärgat foder. Den satt inte liika bra, men va såå snygg! Så efter mycket om och men fick det bli paljettkavajen:) Skor- blää! Det här är verkligen ett klackland! Aaaaaaalla skor är skyyyhöga! Tror jag var in i 8 affärer innan jag hitta nå ballerinas. Så slog till! Orkade inte gå hem efter allt springades på stan, så tog en taxi. Såå skönt! Taxi är verkligen sjukt billigt här!! Betalade 10 dollar! Sjukt! :D Nu hemma och slappar en stund.. snart laga middag! Skriver från mobilen, så inga bilder nu. Men kommer:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0