SWEETHEART!

Åh har precis lagt på efter ett samtal med Jim. GAAAH va jag vill vara där med honom! Saknar honom... :(
Jag hade hoppats på att få jävlas med honom om vädret. Men vi har lika kallt som dom- nu när vi fått höst! hahaha! FAAAN!

Känns helt okej att få lite höst faktiskt! Men vill verkligen inte ha vinter! SKulle inte säga nej till en hel vinter i SF! Slippa snön!

Idag fick jag samtal från Aslans veterinär. Inga glada nyheter..:(
Han hade tittat på bilderna och sett att det inte har läkt någonting.. Han sa att på längre sikt är detta inte alls bra, då plattan och skruvarna kan lossna.. Så om fyra veckor är det dax för röntgen igen. Har det inte läkt tills dess så kommer han vara tvungen att operera igen. Man kommer då ta en flisa ben från någonstans på honom och sätta i käken och hoppas på det bästa.
Så det blir fortsatt lugn o ro här hemma.. Ingen lek, ingen hård mat.. Inget alls! :(

Fan är så trött på det här!! Jävla skit!! Och inte blir det billigare med operationer och återbesök... Varför har vi inte klippkort och högkostnads kort för hundar för? :(
Jag känner mig så ledsen när jag tittar på min hund.. Vill ge honom allt han behöver men kan inte! Skulle ALDRIG ta bort honom för detta.. men vart ska man hitta pengarna?! Blir tokig!! Hittills är vi uppe i veterinär kostnader för 50 000 kronor. Blir det en operation till så kan vi antagligen lägga till 12-15 000, om det ens räcker... Sen är det rehabiliteringen som ska göras hos Pierre på Bagarmossen sen... 500kr/tillfälle...

Hatar att klaga! Men när han ringde och sa att det inte såg bra ut idag så kände jag hur luften gick ur mig... :(

Vill ha en frisk pojke! Som tur är, så är han iaf pigg och glad! ♥


På väg hem, vi hämtade ut en väldigt glad kille!:D Underbart det iaf!


Aslan är man nog att bära rosa! ;D


HAHA! I tallriken! :P

Nu blir det sängen (läs soffan hos mamma) sedan upp tidigt imorrn för att åka hem och ha alla hundarna hos mig. Mamma ska på släktkalas, vill oxå med!

Tess; Jag har tre hundar. Zorri (den svarta) Skrållan och Aslan:) Det är underbart att ha många hundar!:D hihi.. Fler blir det en vacker dag!

Nattinatti!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

<3

2011-08-13 @ 00:16:09
URL: http://raaggsockan.wordpress.com
Postat av: Anonym

Har ni ingen försäkring på honom?...

2011-08-13 @ 01:33:20
Postat av: Tess

Fy så tråkigt..Fattar inte varför det ska vara så dyrt hos veterinären...Min förra hund var sjuk mycket :( , så det blev många veterinär besök..Fast hunden är försäkrad, så är det ju inte gratis att gå till veterinären, tyvärr..Men man gör ju allt för sina små vänner :) ..

Kul med tre hundar :) ..Jag vill skaffa en till sen, men Roy måste mogna lite..Han är en riktig liten buse (han blir 7 månader i morgon :))

Ha en bra dag//Tess

2011-08-13 @ 15:46:49
URL: http://tess-.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0