SLAPPDAG- PÅ RIKTIGT!!

Imorse var det upp tidigt-igen! Mamma skulle åka till LokaBrunn, så alla hundar och micke hängde med hem till mig. Vi har legat på soffan heeela dagen! Menar allvar, vi har inte gjort ett skit! haha.. Såå skönt! :P

Till middag så blev det hemmagjorda hamburgare (som vi grillade) och Christer var snäll o handlade tillbehören på Konsum:) Så dom har nyss åkt hem. Så ska gå med alla 6 hundar nu och sedan titta på en film:)

Som svar på en fråga; Jo jag har försäkring på mina hundar. Men den täcker bara upp till en viss summa, sen är det pengar från egna plånboken som gäller! Hade 25000 i försäkring och den summan gick på mindre än en vecka. Det är riktigt dyrt att ha hund och om något händer!

Tess; Usch, låter inge roligt!:( Var det oxå en Cocker?
Jaa, man gör verkligen allt!! ♥ Underbar ålder på din Roy nu då:D Tränar du o tävlar oxå eller? :)
Hoppas du har en bra Lördagskväll!

Eller ja ni allihopa så klart!;D

Kraaaaaam!

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag hade en blandras rottis/flatcoated retriever, en helt underbar tjej :) ..det är lite över tre månader sen jag fick säga adjö till henne :(..

Roy och jag har nyss avslutat valpkurs..Har tänkt att tävla lydnad och spår med honom..även ställa ut lite :)..Tävlar eller tränar du med dina hundar?//Tess

2011-08-13 @ 22:32:24
URL: http://tess-.bloggplatsen.se
Postat av: Mamma

Och du var saknad på Loka Brunn <3

2011-08-15 @ 08:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0