MY WEEKEND

Har haft två toppendagar!:D

I fredags morse åkte ju Jim och jag hade en lång dag fylld med sömniga ögon;) Vid 16 tiden kom Pessin och hämtade mig och då åkte vi till Tusse:)
Där blev det köttfärspaj och så drack jag faktiskt lite cola! Mycket gott:P
Det var en kväll fylld av snack och mys!:D

Tack Tusse!!♥

Efteråt gick jag hem till mormor och Bea och sov där.
Vaknade upp till grått och kallt väder!=/ Och jag hade bara shorts och linne med mig! Kuuuul! =/
Mamma kom och hämtade mig vid elva, då åkte vi mot Gnesta/Järna. Vi åkte ju till valpen Ove, som blev stulen och med lite hjälp av bla mamma så kom han hem igen:D

Det var en underbar plats vi åkte till! Mannen som har Ove, har kennel och även stuteri. Så det var verkligen underbart att se allt! Jag o mamma fick riktiga drömmarögon:P
Och valparna, gaaaaah!!! Tre småttingar kvar hade han. En vit, Ove och sedan två små söta flickor. ÅH!! Va såå mysigt att få gossa med valpar!! Som tur är vill jag inte ha en cocker spaniel( vill ha en Aussie ju), så vi inte fick med oss en hund hem;D hahaha! Men riktigt mysigt var det!


Lilla gulliga Ove och hans syskon:)

Lördagskvällen spenderades hemma i gamla trakter. Vi Va rhemma hos ett par gamla grannar till oss och grillade och hade en riktigt trevlig kväll!:D Jag bjöd in mig själv, var egentligen bara mamma och Christer som skulle dit:P Nää, va riktigt trevligt!:)

Väl hemma så la jag mig i soffan och kollade på en serie, Teen Wolf. Pratade med Jim och sedan sängen.. Somnade väl inte förens vid halv fyra.
Att sedan vakna upp till regn idag var såååå otroligt skönt!:D Faan vilken underbar mysdag!:D

Hoppas alla har en super regn-söndag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0