HELLO!

Har vart hemma i några timmar idag. Fixat lite o så:)

Annars har jag sovit hos mamma. Hon har ju semester, så vi passar på att umgås på dagarna:)
Har stigit upp tidigt varje dag denna vecka och jag är sååå trött!!

Idag var vi uppe kvart i sex, eller jag låg fortfarande i soffan, men då var det dax att vakna. Vi skulle köra Aslan till veterinären i Bagarmossen. Det är idag dax för hans andra röntgen av käken, och jag hoppas över allt annat att den ser fin ut och att han får börja leka och äta ordentlig mat igen! Dessa två månader har inte vart roliga..:(
Han vart inte glad när han förstod vart vi var och att vi skulle lämna honom.. =/ Han fick ett litet halsband och sen gick dom iväg. Så nu väntar jag på att dom ska höra av sig så vi kan åka o hämta honom igen!



Igår åkte jag o mamma till VideoButiken, hyrde två filmer. Blev Mamma Mia och en annan som jag ine minns namnet på. Vi satt o rös och sjöng med! En riktigt bra mor och dotter film!:D Känner igen oss ganska mycket i den tror jag;) hihi..♥


Tess; Jaa frågan är om dom kommer komma med större sen? Dom är verkligen snygga!! Har ännu ej fått min, men väntar med spänning!:D


Kommentarer
Postat av: Tess

Hoppas allt gick bra med Aslan..Hur många hundar har du? Själv har jag bara en, men funderar på att skaffa en cocker till, nästa år...//Tess

2011-08-11 @ 18:50:15
URL: http://tess-.bloggplatsen.se
Postat av: Sandra

Lilleman! Hoppas de gick bra! Saknar er! <3

2011-08-12 @ 16:00:33
URL: http://Raaggsockan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0