ÄNTLIGEN!!

Han är hemma!!:D Såå härligt!!:D

Mamma kom o hämtade mig igår efter hennes jobb, vi skulle åka till Bagarmossen för att gå på sjukgymnastik med Aslan. Kommer på när vi är på väg dit att Jim inte hade några nycklar hem. haha! Men det löste sig, skönt!

Hos rehab gick det skitbra!!:D Vi kommer inte behöva åka dit något alls. Han tyckte han var så pass fin i benet och rörligheten att det räckte med att göra småövningar hemma. :) Ska även sy små vikt"bälten" till hans små ben, som sedan ska viktläggas med 50öringar. :P Det ska vi promenera md i terräng varannan dag. :) Sedan har jag några andra övningar oxå. Men såå skönt att inte behöva åka dit och spendera massa pengar!
Är så glad att min kille blir bättre och bättre i benet!♥

När vi kom hem så stod husse och väntade på oss. Skrållan såg inte att det var Jim först, men sedan blev hon sååååå glad!!:D Zorri blev oxå jättejätteglad! hihi.. Tom Aslan vart glad! Jag vart oxå jätteglad!:D Äntligen äntligen!
Han packade upp lite smågrejer och jag fick min reflexskärm och min ringblixt (som jag tyvärr inte kommer kunna använda förens jag har en riktig blixt) och så fick jag smink och några tröjor. Sååååå glad!:D Lilla julafton!
Resten av kvällen hade vi det riktigt trevligt och somnade gott;D

Idag ahr vi vart o handlat. Jag har vart hos jobbcoachen och så har vi uträttat lite andra ärenden oxå. Nu håller han på o packar upp det sista och jag ska kolla på en serie och krypa ner under filten. Börjar bli förkyld.. :(

Imorrn väntar massa samtal och jobbsökning. :)



Kommentarer
Postat av: Chris

Härligt att benet blir bättre!!! :)



Bortskämd du är :) Skulle ju inte tacka nej till det där, men det är du värd!!



Blir om en hel fotostudio hos er :)



kramar

2011-09-02 @ 09:39:43
URL: http://www.prinsens.se/liten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0