UTVILAD!

torsdag idag, jag var tvungen att kolla på mobilen när jag gick upp vilken dag det faktiskt var! haha..

Shit, inatt har jag sovit tio timmar! Såå skönt att Jim är hemma! Äntligen kan jag sova ordentligt igen. :)
Han ligger fortfarande o sover, Jetlag javisst! Jag tror jag väcker honom senast tolv, så han är trött ikväll när det är sängdax. :)

Igår kväll så var vi o handlade, äntligen har vi ett fullt kylskåp igen!:D
Jag fick även hjälp av Leif med matten:D Så fick några tal räknade!

Ska strax sätta mig o räkna mer. Ligger liiiite efter, så det vill jag komma ikapp idag. :)

Annars idag ska jag laga en god middag till mig och min älskling! :) Blir biffgryta med ris. Hoppas verkligen att det blir bra!

haha, Skrållan igår då!! Hon fick följa med till Arlanda. Hon var skiträdd och jätte orolig. MEEEEN i allt vimmel av folk så kom det plötsligt någon!! haha.. Hon blev såå glad när hon såg husse!!:D Pussades och kramades:)
Resten av kvällen låg hon tätt tätt intill husse, och så fort han rörde sig var hon tätt i hälarna efter honom.. hihi.. När han var på toa låg hon vid hans fötter, men när han duscha då gick hon runt o gnällde. haha.. Gullan!

näni, nu ska jag plugga!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Nu har jag lagt upp din fina hund-bild, men jag har en liten fråga :-) Kika in så får du se!



Ha en skön lördag!

Susanne

2010-09-18 @ 08:57:21
URL: http://kandy.se
Postat av: Susanne

11 (!) hundar...inte illa :-) Kul att du gillar min blogg, makes me happy!

2010-09-18 @ 13:33:44
URL: http://kandy.se
Postat av: Susanne

Svar: Ja den doftar gott men inte riktigt som jag trodde...det är nån krydda i den som jag inte riktigt är vän med..inte än i alla fall :-)

2010-09-19 @ 10:05:59
URL: http://kandy.se
Postat av: I ANDRA HAND

JAG SÄLJER UT NÅGRA VÄSKOR, STÖVLAR M.M JÄTTEBILLIGT! Kika gärna in!

2010-09-19 @ 18:43:27
URL: http://iandrahand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0