SJUK!!

Förlkyld, huvudvärk, trött och litehalsont... Ja, det är faktiskt liiite synd om mig! :P



Men det är skönt, känner mig lite bättre idag! Har suttit o räknat i 2 timmar, men sen gick det inge mer...
Jim gjorde pannkakor till middag, åt 1½..
Men det sköna med att vara sjuk är att Jim har städat, diskat och lagat mat i två dagar nu!:D hihi..

Vi gick och röstade för en stund sen. Så slipper vi göra det den 19.

Ikväll blir det mer True Blood! Vi började kolla på nya säsongen i förrgår. Vi ville vänta tills det hade kommit några avsnitt. :)

Nä, nu ska jag ta Ipren, snyta mig och göra lite te. :)


Kommentarer
Postat av: *Sandi*

Tror det är nått som går...(???) Har också fått en släng av det du har :((



Hoppas du mår bättre snart. Anders hälsar här också.. Stor kram!!

2010-09-02 @ 11:10:30
URL: http://sessansandi.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, hade du också den bilden, vad komiskt att jag lagt upp den UTAN att titta på din blogg :P Måste ses snart!! puss påre!

2010-09-03 @ 17:58:53
URL: http://raaggsockan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0