SAKNAR MIG BUBBE!!

Igår kom syrran hit. :) Sandra och Z var oxå här. Jag gjorde hemmagjorda hamburgare och sedan kollade vi på SATC 2 och åt morötter och chips med dipp. :)

När Sandra o Z åkt hem så kollade jag o Elin på Princess and the frog. Den var rolig!:P hihi..
Vi var i säng och sov som stockar kl 01.

kl 04.37 ringde Jim. :) DÅ hade han landat i SF och fått sin väska. :) Vi pratade inte länge alls, jag var typ helt väck! haha..
Somnade om snabbt, med min älsklings röst i minnet...
Nästa gång jag kollade på klockan så var den 12! haha.. Så vi hade alltså sovit i tyyyp 11timmar! haha..

Hela dagen har spenderats i soffan och vi har kollat på Idol:)
Pratade med Jim en vända på Skype runt 17tiden ( 08 där borta) då hade han vaknat och duschat. Kunde inte sova mer tydligen. Men gjorde inget! :) Då fick jag se o höra hans röst. :) Nu är klockan runt 14 därborta och han är på stan med en arbetskollega. Hoppas att han har trevligt!!:) hihi..

Pappa kom o hämtade syrran vid 20tiden. Vi åt middag tillsammans och pratade massa. :)

Nu sitter jag o tittar på Mamma Mia på datorn, då jag missade början. Så ska kolla klart på den nu och sen sova.

Jim sa att han skulle ringa när han skulle gå o lägga sig. Det är väl runt 7 imorrn bitti. :) Längtar redan!!:)

Imorrn är det matte som gäller! Sedan middag uppe hos mamma. :)

Godnatt på er och hoppas ni haft en suuuper helg!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0