HAR VART FINT VÄDER, MEN JAG FICK INGEN SOL...

Har idag myst med Svea! Hon har blivit en stor tjej nu, hela 5 ½ månad. :) hihi..
Hon var lite smått kinkig, men gjorde inget. Så mysigt iaf. :)
Tog lite bilder, men kortläsaren vill inte sammarbeta!=/

Siiter här hemma och kollar på Idol nu. Synd att hon som sitter i rullstol inte gick vidare. Hon va ju bra ju!!
Gillar Finsksvenska tjejen! Snygg, bra röst och utstrålning. :)

Annars idag har det vart placerad i soffan. har sån mensvärk att jag tror att jag ska dööö... usch! Skitjobbigt!:(
Hoppas det är bättre imorrn så jag kan räkna och slippa ha kramper.

Imorrn ska jag ha Tango, Laika, Zita och Bettie hos oss på morgonen. :) Sen framåt lunch kommer Emelie och vi ska äta lunch tillsmmans. Ska bli riktigt kul! Inte setts på lääänge!

Nä, mys blir det nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0