HAN HAR ÅKT NU... :(:

Nu har jag lämnat av min kärlek på Arlanda och kommit hem... Måste säga att det var lite jobbigt att se honom gå igenom säkerhetskontrollen!

Vi kom inte i säng inatt förrens vid 03.... Så vi fick knappt 5 timmars sömn. Så när klockan ringde imorse ville jag bara dööööööö!!! Men var bara att hoppa upp, duscha och hjälpa Jim o packa det sista. Jag fixade kameran till honom, så han bara behöver trycka av. :)
När vi checkat in hans bagage så tog vi en frukostmacka på ett café. Mycket mumsigt!

Nu sitter jag här hemma i soffan och väntar på att mamma ska ringa o säga att vi ska åka igen. Ska på födelsedagsfika hos brorsans farfar.

Runt 17 tiden idag kommer syrran och Sandra hit. :) Tänkte göra hemmagjora hamburgare. Sen blir det film med massa gottigrejer!:P hihi..
Ska bli trevligt!:)

Nu ska jag ta en snabb sväng med hundarna och sedan åker jag. :)

Hörs sen!!

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-09-11 @ 22:30:17
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0