GLAD!

Fan vilken bra dag det har vart!!:D

Började "tidigt" imorse. Ställde klockan på 9, och ville iiiinte alls gå upp då!!! =/ Men va bara o kliva upp o fixa sig för att åka till psyko. Har nog bara 2ggr kvar nu!:D hihi..

När jag kom hem därifrån vid 13, så käkade jag lunch tillsammans med Jim o Fredrik. Sedan va det plugga matte som gällde. Och blev klar med tors-fre och dagens matte på 3 timmar!!:D UNDERBAAART skönt!!

Tog en skön promenad med hundarna i solen och njöt. :)
Ringde min kära vän Sandra och pratade lite. Hon frågade mig någon underbaaart snällt, nämligen om jag vill fota henne och magen när hon blivit lite större. JAAA, klart jag gör!!! :D Såå spännande!!

Så satte mig o kolla lite på nätet efter tips och ideér. :) Ska få hjälp av Leif någon dag oxå:) Ska bli riktigt roligt att få göra detta!! :D Men lite pirrigt oxå.. Mycket man måste tänka på. Meeen kommer gå super;)
Ska se till at hon o Kim får av sig kläderna;D hahaha..



Ska strax laga middag, men har ingen vidare lust egentligen. Men vi måste ju ha mat i magarna.

Har Du gjort nå roligt denna vackra måndag?

Kommentarer
Postat av: F!

Vart är din lunch?

2010-09-06 @ 18:29:57
Postat av: Sandra

Jag hoppas jag kommer se ut som på bilden du la upp, hahaha :D

2010-09-06 @ 19:20:24
URL: http://raaggsockan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0