BAJSDAG

Min dag har inte alls vart bra!! Matten har inte alls velat kompromissa med mig och min hjärna...

Tog mig en lunch och kollade på Vampire Diaries istället. Sen provade jag igen, men ville sig inte alls...
Om en stund ska jag hem till mamma på middag. Hon ska få ta hand om mig lite:)

Hundarna sitter och stirrar på mig som tokar! Stackarna dom har knappt fått uppmärksamhet eller fått gå ut mycket idag... Så ska strax gå ut med dom så dom får sig en runda innan mamma dyker upp. :)

Hoppas på att få fisk till middag. :) Lax i ugnen och massa sås, poatis och sallad!!:)
Man kanske skulle slinga håret sen?? Får se om vi orkar...

nää ni, inget vettigt alls att säga idag!

Vi kanske hörs sen!!

Kommentarer
Postat av: *Sandi - ägarinnan av denna blogg"

Det är regn o rusk.. o då brukar det bli en skitdag automatiskt :(( Hoppas det löser sig me matten..



Stor kram! Anders hälsar här i bakgrunden :)

2010-09-13 @ 17:05:22
URL: http://sessansandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0