RÄKNAR!

Sitter här i soffan och räknar. Jaa, jag är tyvärr tvungen att sitta på kvällen och plugga.. Provet är på fredag och jag måste sitta så fort jag kan!!

Idag har jag haft Bella. Vi sov i soffan på morgonen, så de andra fick sova ifred i sovrummet. :P
Men det var så mysigt så:) Där låg vi under filten och mös. :) hihi..

När det gäller mitt prov och hur jag pluggar inför det så är det så bra, för på hemsidan till matten så får man övningar att öva på. När det är simuleringar och bra tal på alla delar jag räknat dessa 10 veckor. Har även fått nationellaprov från 2005 att träna på.

Idag hämtade vi ut min blåa tapet oxå:D Faan snart flyttar vi! haha.. Underbart!!
Ska imorrn åka o titta på en till färg till sovrummet. Vi struntar i tapet där inne, så svårt o hitta det vi söker..

Imorrn vid 10 ska vi vara på Väsbys veterinärmottagning. Zorri fyller 8år den 16november, så jag kände att jag ville göra en hälsokoll på min gumma. :) Så man har lite koll. :)



Nu ska jag fortsätta räkna, hoppas ni alla har en bra tisdagskväll!

Kommentarer
Postat av: PF!

Blä, jag har helt glömt din blogg.. Och nu när jag läser den så inser jag att de var för länge sedan "familjen" sågs nu! :/

2010-10-19 @ 21:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0