VA UNDERBART

det är när håret blir perfekt! haha..

Tvättade det imorse och fönade det sedan och fan va skönt det va! haha.. :D





Webbcameran är verkligen värdelööös på bilder! Men systemisen är ju hemma och kompaktkameran är i SanFran. :P


Nu har vi vart på Rusta, hittade snygga stjärnor där. Men pappen den var gjord av så mjukt material så de gick ju typ sönder när man tog i dom... Så köpte en bara. Sen åkte vi till Chili, där hittade jag ett par tofflor och en rosa spargris som jag har kollat på ett tag. :)
Åkte sedan till Bauhaus, där hittade jag tre stjärnor till.:) Så nu har jag nog till alla rum. :)
Hoppas på att mormor är klar med mina gardiner oxå! Mörklila tunna gardiner, till sovrummet. :) Då måste vi bara få upp gardinstången oxå. Vet inte om jag har lust o vänta tills Jim kommer hem... Så mamma kanske kan hjälpa mig i veckan.:) Vill bli klaaaar därinne!! Så ni kan å se hur det ser ut!

Nu ska jag äta lite lunch, blir lasagne från igår. Sååååå jäkla goood den blev!:D hihi..

Heppåer!!

Kommentarer
Postat av: Mikkis

sv: Vill du höra nått ännu mer komiskt? Min kusin Hanna e med barn nu o e beräknad till den 22 mars då vi fyller år, hur fränt vore inte de om vi fick samma födelsedag :)



By the way nice hair ;)

2010-11-20 @ 15:47:17
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0