MJUKT OCH GOSIGT

Vi har verkligen en grå dag i hela sverige idag.. Här öser regnet ner och hundarna vill inte ut.. Inte ens Bella gillar det.. :P

Är nu inne på min tredje dag "ensam"... Sov hos mamma från lördag till söndag.
Hade jättesvårt att somna igårkväll. Så var faktiskt tvungen o ringa Jim för o säga godnatt. Då var han på stan o gled runt. *fusk*

Igår, runt 18, kom pappa och syster hit. Mamma och bror var här oxå. :) Vi käkade god middag tillsammans (club sandwisch) och pratade med Jim på Skypen. :) Sen blev det lite kaffe/te/julmust och choklad. :)
Hade till min pappa köpt en ask med choklad och popcorn. :) Hans två favoriter;) hihi..

Det var riktigt mysigt att ha dom här igår!! Min syster blev kär i lägenheten (då det finns ett rum ledigt) haha.. Hon kunde flytta in på stört sa hon;)

Har precis pratat med Arbetsförmedlingen, dom har gjort lite fel i mitt ärende och det håller nu på att ändras. hoppas allt rullar på ordentligt...... :)

Jim är ju som sagt i SanFran i två veckor. Lite jobbutbildningar osv. :)
Har skickade en hemsida till mig med maaaaasssa saker!:D (typ Åhlens) och jag kan säga att det enda som lockar är sängkläderna!! Är så trött på sängkläderna hr hemma! Man kan ju typ bara köpa på Ikea annars kostar det multum!
I usa har dom ju oftast inte täcken, utan tjocka överkast typ som dom sover med. Och det finns huuur många o snygga som helst!! Så jag sa att han kan ju pröva ett sånt;) hihi.. Så vi får väl se vad han kommer hem med. :)

Här är några av dom jag vill ha












Dom har ju så sjukt mycket kuddar o skit i sängen. Dom vill jag inte ha. Jag vill ha täcket, 4 kuddar(vanliga) och lakanet man ligger på. :)

Finns huuuur mycket som helst!:D hihi..

Nu ska jag kolla vidare. :) Hade!



Kommentarer
Postat av: Mikkis

Mycke snyggt, gillade de på bild nr 2 mest :)

2010-11-15 @ 23:02:43
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0