TODAY

Gud va svårt det var o vakna imorse... Tror jag gick upp halv 12. haha.. Både jag o Jim sov gott! Men gick upp och duschade, gick med doggsen och sedan gjorde jag frukost till min och sömntutan;)

Annars idag så har vi vart på Bromma zoo, där blev det en Hurttaoverall till Aslan. Samt två munkorgar till Skrållan och Zorri.

I detta område så har folk en förmåga att inte plocka upp efter sina stoooora hundar. Så Zorri har, out of the blue, börjat med att käka bajs. Jippiiii va roligt va!!? :P
Sen bor vi ju tyvärr i ett område med folk som inte heller tycker om hundar, så vi vill inte ta risken med att folk skulle lägga ut hundgodis med gift i.. tyvärr....
Skrållan käkar massa snö, det är ju så mycket bakterier i snön.. Så då blev det att köpa munkorgar som dom får ha på sig en tid fram över. Dom ser ju lite elaka ut tyvärr, men det är för deras bästa.

Vi var även i Sollentuna centrum, köpte en jacka åt Leif. Så nu har han fått sig en ny vinterjacka.:)

När vi ändå var i Sollentuna så unnade vi oss faktiskt att köpa kött från köttdelin. Köpte lite potatis inne på ica och julmust. :)

När vi kom hem så blev det en kopp te och sedan började jag med klyftpotatisen som skulle in i ugnen. :)

Leif dök upp här vid halv åtta och fick sig en rundtur i lägenheten. :)
Jim gav honom oxå presenten som han köpte till honom i SF.
En action figure från UFC:D


En Tiago Silva figur till Leif;) hihi..

Nu ska vi baka (socker)pepparkaka och se en film tror jag. :)

Imorrn blir det o sätta upp julstjärnor och å upp gardinstångar:)

Kommentarer
Postat av: Sandra

oh noo en poo eater!! :(

2010-11-28 @ 13:30:49
URL: http://raaggsockan.wordpress.com
Postat av: Laila

Glad Advent:)

2010-11-28 @ 15:09:59
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: *Sandi*

Vill se lite bilder på nya lägenheten!! ler sött Just nu övningskör jag varje ledig måndag o varannan vardag.. annars hade jag/vi velat komma över o se hur ni har det :))



Men förhoppningsvis så ses vi snart!



P.s... jag kommer nog ta fram julgranen super tidigt i år hehe, för jag vill ha julfint LÄÄÄÄÄNGE här hemma. Visst är jag lite knäpp?? :)) Ha en skön Måndag! //Kram från mig o Anders

2010-11-29 @ 09:35:57
URL: http://beautybysandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0