KÄNDISAR I KÖN!

Gaaaaah va trött jag är!!
Kom i säng vid halv ett inatt och sen skulle vi upp kl 4 för o åka till Arlanda.

När vi står i bagageinlämningen så ser vi i kön en kändis!! haha.. Faan tänkte jag, jag som ser så risig ut! Inge smink, håret oborstat och ja, allmänt shabbig alltså;) haha.. Där i kön stod Felix Herngren. Han var väldigt gråhårig, men det var snyggt! Nästa sekund ser Jim en annan kille, nämligen Adam Tensta. Han stod där med ett gäng vänner och checkade in. Coolt, minst två kändisar (då vi inte visste om nån av grabbarna i tensta-gänget va kända) på samma plan som Jim till Paris!! :D SEEEN kommer plötsligt Johan Rheborg gående!! vafaan!! Han och Felix stod o skratta lite i kön och såg lite trötta ut;) hihi..
Vart fan va Robert Gustavsson då??! Nä, han dök aldrig upp..:( Hade han gjort det hade jag banne mig gått fram och bett om autograf, trots min fina morgon frisyr och osminkade ansikte! :P

Så jag sa till Jim att "undra om detta är nå kändisflyg?? För jag känner plötsligt att jag känner igen hur många människor som helst från tv!" haha.. Knäpp man blev. :P



När jag o mamma kom hem, så tog jag hennes täcke och la mig på soffan.. Somnade gott och sov tillofrån i 3timmar. Sååå skönt!!:)

Nu blir det en dusch pch sedan äta lite. :)


Kommentarer
Postat av: Mikkis

Fränt ja såg bara flick fotografen Bingo i Örebro ja :P

2010-11-15 @ 00:45:01
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0