FROSTIGT VÄRRE

usch, idag är det riktigt kallt ute! Det är vitt överallt för frosten. Skönt att det inte snöat!! :)


Väääääärdelös bild! haha..

Jag är ju hos mamma, har sovit här och det var skönt att inte vara själv. :)
Bella kom hit för en liten stund sedan, så nu springer hon runt o letar katterna. :P Hon har aldrig träffat katter förut och jag måste säga att det fanns nog inga bättre katter än Oskar o Findus för henne att träffa första gången. :)
Dom satte sig fint pch hon fck lukta och sedan smekte sig Oskar mot henne. hihi.. Hon blev alldeles chockad!! :P

Jag ska strax sätta mig o kolla på One Tree hill. Är så trött på Nyhetsmorgon!=/

Hoppas ni alla får en bra dag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0