EN EXTRA DAG - HUNDARNA I MITT LIV (NR 2)

Höll ju faktiskt på att glömma några av mina hudvänner!

Sen jag o Jim vart tillsammans så har vi pratat mycket om att skaffa större hund, en vacker dag.

Våran dröm slog in liiiite när Gaston kom till världen. :) Han är Jims kompis systers hund, en maffig amstaff/pitbull kille på 3 år. :) Vi brukar ha honom när dom åker bort, eller helt enkelt när vi känner för det. Gaston älskar Jim väldigt väldigt mycket och han vill inget hellre än att åka med Jim när han är o hälsar på hos sin kompis :)




Vår nästa best var Milo. Jag kommer alltid ha honom i mitt minne... Han var hos oss i en månad och det var både tufft och underbart. :)
Milo är en trubbelpojke, med mycket osäkerhet och jag hoppas verkligen att han kommer få ett fortsatt bra liv där han är idag! Att han får rätt uppfostran och massa kärlek...
Det är svårt för mig att tänka på Milo.. att prata om honom och att se honom på bild.. Men jag försöker komma vidare!




Kommentarer
Postat av: Amis

Fina bilder =)

2010-11-27 @ 08:31:41
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: Laila

Natti natti ska sova nu :) <3

2010-12-01 @ 00:01:39
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0