BLÄÄ!

Usch va det har snöat inatt! =/ Jag vill inte ens gå ut..... Ska vi ha snö osv så vill jag ha 10 minus och solsken. Ni vet när det blir så där riktigt fint och mysigt ute! Inte den här jävla skiten... Blötsnö nu, det smälter och sen ikväll fryser det på och blir snoooorhalt!! Nä, hoppa detta asså!


SÅ HÄÄÄR VILL VI HA DET!! :D Riktigt kallt och fint. :)

Snart ska jag o mamma åka till Rusta. Jag ska köpa hängande stjärnor til fönstrena. :) Kommer nog bli snyggt!
Hoppas Jim gillar dom oxå. :P Han sa iaf inget när jag sa vad jag skulle köpa. :)

Nu har det gått en vecka.. shiiit va tiden går långsamt!! Men nu är det endast 6dagar kvar. :) Hoppas på att dessa dagar rullar på!

Nä, nu ska vi åka. Hoppas alla har en toppen dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0