ÄNTLIGEN

Har vi fått våra innerdörrar tillbaka!!!!!:D:D:D:D Känns underbart att ha en dörr in till badrummet;) hihi..

Men konstigt nog känns det plötsligt lite trångt och instängt.. :P haha..

Killen som var här och satte upp dörrarna var skit trevlig! Vi prata massa skit.:P
När han skulel gå tog han med sig vårat äckliga curryskåp! Så nu ska den slipas och lackas om. Förhoppningsvis slipper vi lukten sen.. *håller tummarna*

Jag har målat färdigt ramarna idag. :) Nu väntar jag bara på de sista korten. Dom borde vara klara imorrn. Seen ska dom upp på väggen i hallen:)
Blir väl ca 30 små ramar fyllda med kärlek och vänskap. :) Längtar!

Nu ska jag rensa kyckling, som jag ska äta till middag och sedan ta en dusch och fixa till mig lite. :)

I morgon kommer min kärlek hem!!!:D

denna bild suger, men ändå älskar jag den. :) hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0