FLOWER ON THE WALL...

Efter en dag full av pluggande och inlämningar så har jag nu gått in från balkongen o satt mig i soffan istället. Jim sitter också och pluggar. Men vi har sagt att det får räcka om en stund. Jag tog mig en kiss paus och passar på att skriva lite.

Vi tänkte nog kolla på NCIS LA om ett tag. hundarna måste ut och vi måste ner i tvättstugan först.:)

Imorgon skulle jag vilja fixa några ramar. Måla dom svarta och sätta in kort i dom. Har en fotovägg här hemma som ligger o väntar... :)
Sitter även o funderar på om man skulle framkalla en stoooor bild o ha övanför sängen. Men vet inte vilken... Har många att välja på...

Här är några av dom:























Vilken tycker du är snyggast??



Kommentarer
Postat av: *Sandi*

Bild nr.7 är min min favvo iaf. ;))



Hoppas allt är bra annars..? Kramisar! <3

2010-05-19 @ 23:37:35
URL: http://sessansandi.blogg.se/
Postat av: Mamma

Håller med Sandi

2010-05-20 @ 09:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0