SUMMER??

Härligt väder idag med!!:) Vågar man hoppas på att sommaren är här nu?? Ja, va fan. Man får satsa lite :D

Jag har suttit ute på balkongen och pluggat i några timmar nu. Är barbent och har en tunika på mig bara, Sååå skönt!!:D men satan va blek man är! haha.. Bara o ligga i för o få lite färg. :)

Aslan har precis däckat ute i solen, han har varit lite lat idag. Legat på soffkudden inne! hmm, inte okej!;) haha..
Åh, mina vovvar är så rena nu!:D Doftar super gott och är så mjuka!:) hihi..

Jag sitter här och funderar på vad man ska äta till lunch.. Har tagit fram en bit lax. Men funderar starkt på om jag ska ta yoghurt och bär istället.. Men Jim har bara vanilj yoghurt, vill ha filmmjölk! Så blir att gå till konsum.

Har alla en bra dag i solen, på jobbet, i skolan??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0