SKRÅLLAN:D

Härligt väder idag igen! Suttit ute på balkongen hela dagen och läst (och solat benen:P) Nu sitter jag inne i soffan och har sett säsongsavslutet av Greys. OMG heeelt galet!!! Är nog inte många veckor kvar för er andra att se de. Shit det var såå bra!! Läskigt och pirrigt!! haha..

Pratade med Leif nyssens oxå. Han sa att det öööösregnade där han var. Och när vi lagt på blixtrade det till och åskade lite här. Himmlen är mörk grå och det har blivit lite svalt... Så det är nog på G hit oxå... Suck! Ville ju ta en promenad i solnedgången med min karl ju.. :(

Tänkte lägga upp lite bilder på min söta Skrållan när hon var valp. :) Min lilla ulltuss!:D


Min lilla skrutta bara någon dag gammal. :)




Fiffi och Skrållan


Findus och Skrållan





Ligger och sover tillsammans med Björne och brorsan. :)


Glupskheten började HÄR!




Race!


Det va när vi gjorde detta som jag kom på att jag ville ha en chihuahua. Såå söt hon är!! :D




Udda sovställning?








under tvbänken...




PUSS!




Bita i fötter och strumpor var jätte gott!




denna sovställning används flitigt idag!:D


åh, vill typ äta upp magen!! goooosemjuuuuk!!


SNööö! haha..




Söööta!!:D

Kommentarer
Postat av: Mikkis

Ååååååh här vart de sockersött värre verkligen ååååh sött sött o sött!!!!!!!

2010-05-22 @ 15:13:37
URL: http://mikkismusse.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jo , den sista bilden är väll inte Skrållan! Eller :o)

2010-05-24 @ 08:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0