MÖRKT VART DET!

Vilket underbaaart väder det är idag!! hahahahhaa.. :D Är så otroligt glaaad att detta var min enda lediga dag på flera veckor och det regnar!! Tjohoo! haha.. NEEJ, INTE GLAD! Meen dagen blev bra iaf.

Bea och Hanna hämtade mig här hemma vid 11, sen hämtade vi mamma och åkte till Stinsen.
Jag har köpt nytt make up store puder, som passar sommarfärgen lite bättre;) Sen köpte jag lite grejer på apoteket, hälsobutiken, nya tights och en jacka. Vi åt lite wok mat och sedan skulle vi hem. Plötsligt är det mörkt i heela centrum!! Var mörkt i typ 10 sekunder sen tändes det igen. Måste ha varot blixten som slagit ner och släck hela centrum! haha.. Lite coolt faktiskt!!

Kom hem till ett gäng ylande hundar, inte lika coolt! Stackarna..:( Måste ha vart nedsläckt här hemma oxå, för stereon var avstängd... Vi har alltid musik på till hundarna när vi inte är hemma. Så det inte är så tyst. Så dom blev mycket glada när jag öppnade dörrn! :D

Ja, eftersom det är så dåligt väder så funderar jag på att sätta mig o plugga en liten stund. Har lite frågor o svara på så.. :)

Så hur har ni det denna regniga söndag?? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0