MIN TRÅKTRÖTT DAG

Faan vilken tung dag det har varit!! Försov oss imorse, så kom upp en timme senare än tänkt.. Det va lite för kallt ute för att sitta på balkongen o plugga. Så idag har jag suttit i soffan.. Har nu svarat på alla jävla skit frågor (HATAR DOM!!!) och ska nu sätta mig o lära mig dom oxå;) haha.. Va skit trött för en stund sedan, men såg då att Jim hade choklad i kylen. Den med Daim i, det är lite gott! Så tog en bit och lite dricka, känner mig lite piggare nu!

Vädret just nu är riktigt grått, men solen lyser oxå. Såå coolt mot träden!:D Dom lyser verkligen!
Känns så härligt att det börjar bli grönt ute! :) Har aldrig riktigt tänkt på det förut. Men alla träden lixom glittrar av grön!:D Längtar tills blommorna i träden slår ut oxå!:) hihi..

Nä, nu måste jag fortsätta! TJING på er!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0