LOVE YOU TO THE END....

Har ännu en gång sett P.s I Love You och gråtit floder... Det är en film som jag sätter högt upp på listan! En film som jag blir väldigt berörd av! Lite läskigt berörd...

Jag kommer igåg när jag var tonåring och min dåvarande kille hade gjort slut med mig.. Det var tufft som attan och ibland tänkte jag för mig själv att hade han dött hade det varit lättare... Om han råkat ut för något o gått bort, då hade det varot lättare att leva vidare.. för då springer man inte in i honom, eller ser honom med någon annan osv...

Men efter att ha sett den här första gången så kan jag inget annat säga än att jag ångrar verkligen att jag tänkte så!
Jag vet inte vad jag skulle göra om Jim dog... En del av mig skulle försvinna... Jag skulle nog inte klara av det!

Efter att ha sett denna film, blir jag orolig när min älskade inte kommer hem i tid eller inte svarar i telefonen.. Är rädd att han ska ha råkat ut för en olycka av något slag...
Jag älskar dig Jim så otroligt mycket att det gör ont i hjärtat ibland! ♥




Kommentarer
Postat av: *Sandi*

Ååååå så fint skrivet!!! :)

2010-05-23 @ 21:34:53
URL: http://sessansandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0