HUNGRIG!

Ugnen håller just nu på att göra min lunch.. Blir en fiskgratäng med dill sås. Börjar bli sjukt hungrig!

Har läst lite i natur-boken. inte mycket kvar på NkB nu, slut på fredag. :) Har ett kapitel kvar med frågor att svara på oxå, ska göra det imorrn tänkte jag.
Ska få bort min karl från datorn när jag ätit och komma iväg till Jakan och Apoteket och Hemköp. Ikväll blir det tacos, så måste nog ha lite små grejer till det. :)

Har på Animal Planet på tvn, det är djurpoliserna(RSPCA) just nu. Undrar hur det blir när jag blir djukskyddsinspektör.. Vad gör man och hur fungerar det...? Är så nyfiken! :D Men är en lååång väg kvar att gå... Men skönt att ha en plan!:)

Hade tänkt åka o valla med Laika imorrn, men det visade sig att man var tvungen att gå på en privatkurs först. På den timmen som man håller på få rman lära sig hur det fungerar, dom får se hur hunden är osv. Så ska ringa och boka in ett möte snarast. :)
Jim börjar jobba om 2 veckor, skulle vara skönt att "få det gjort" innan dess. :)
Skulle verkligen vara såå roligt o komma iväg på nå sånt! För både oss och hundarna. :D


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej!



Aussien är en underbar ras! Jag älskar drivet som finns hos dem. Tyvärr vet jag väldigt lite om vallning. Jag har bott i Umeå där utbudet är tämligen begränsat och har precis flyttat till Söderhamn där jag söker vallningskurser, men så länge så satsar jag på lydnad, bruks och agility.



Rasspecialen ska du verkligen besöka. Jag hade jättegärna åkt dit jag också, men kände att agilitytävlingar som låg betydligt närmare lockade mer.



Hälsningar Lisa

2010-05-31 @ 20:52:12
URL: http://nydalafavoriter.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0