HÄRLIGT!!

Guuud vilken underbar dag det var igår!!! :D
Jag gick upp vid 9 och fixade mig och pluggade lite. Klockan kvart över tolv så åkte jag till Jakan och träffade Linn, vi fikade och hade massor att prata om!:D Såå mysigt!! Vi bestämde att jag o Jim skulle komma hem till dom på kvällen för att grilla. Så när jag hade kommit hem så drog jag upp mig karl från soffan och slängde in honom i duschen;) Klockan sex va vi hemma hos Linn och Robin.
Det va ett annat par där oxå och dom hade en uuuuurgullig chihuahua valp där!! Guuuuu så söt han var!! Ville heter han, och jag o Jim blev inte aaaaaaaaalllllsss sugna på en valp! haha..
Vi hade ju våra tre med oss och Laika blev ju lite kär i valpen.. :P Hihi, såå söta! SKrållan och Aslan tyckte att det va lite jobbigt med en valp som biter en i pälsen. :P
Det roliga med det andra paret som var där, killen-Sebbe, vi har gått i samma klass typ hela grundskolan! :D Så det va verkligen roligt att ses!!:D

Kvällen var iaf såå otroligt perfekt!! Underbaaar kväll!! Vi satt vid köksbordet heeeela kvällen och pratade allt från godis till politik och hundkiss. Haha.. Nä, men verkligen en super kväll!! Varken jag eller Jim ville hem. :) hihi..

Så Linn, vi kommer snart igen!:D

Idag måste jag plugga lite egentligen, ska upp till mamma strax, så tar nog med mig boken dit upp. :)
Jim har åkt iväg på nå Italian Meet i, ja vart fan det nu var.. :P haha..

Nä, nu ska jag slänga på lite färg i ansiktet. Bilder kommer senare! :)

Ha en suuuper lördag allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är så välkomna igen :) jag hade asroligt :) hihihi

PUSS

2010-05-02 @ 12:15:36
Postat av: micke

snart börjar bingolotto Kl.19.00

Arvingarna spelar ett nya underbart bingolotto

2010-05-02 @ 18:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0