FULLT ÖÖÖS!

Söndag, grått, kallt och trist idag med. Hoppas på sol i veckan! Vill sitta ute!

Idag har det vart fullt ös. :) Vi gick upp vid 10, tog det ganska lungt. Vid tolv så åkte vi till Chili, Bauhaus och sedan till Rotebro för att hämta Gaston. :) Dom ska till Paris i veckan, så han får vara här hemma.
Han vart sååå glad nr vi kom!! Han visste på en gång va det var som gällde! :D Underbara hund!
Sen åkte vi iaf mot Viksjö. Vi bestämde träff med Bea och hundarna och mamma och Chica i hund hagen. Dom flesta har ju inte träffat Gaston och vi ville inte att det skulle bli några problem. Så vad är bättra än att mötas i lekhagen?!:D
Kan ju säga att det va just det de blev!haha.. Shiiit vilket röjj!! Leriga och fina va dom sen;)
Min Pessin kom förbi hemma hos Bea oxå, vi fikade med tårta och bullar. Mycket trevligt!! Hon var tvungen att gå alldeles för tidigt!! :( Miss you bejb!! SÅÅÅ mycket!! :(
Hanna blev typ kär i Gaston, hon skulle pussa och leka med honom hela tiden!:P haha.. Han va inte den o säga nej inte.. Så dom två kastade ballong med varann:P haha.. När alla gått så hamnade jag o Hanna o Beas säng för lite lek. Hon skulle då stå på min mage, studsa lite och sedan ha fritt fall ner i sängen. haha, så jäkla söt! SÅ nu har jag lite träningsvärk i magen;)
Hon börjar bli så stor!! SÅ lång!:D hihi.. Min gullunge!!

Nu ska jag sätta mig o läsa i min Naturkunskaps bok.


Min långa söta tjej:)


Beas choklad och daim tårta


Dricker saft ur prinsessa muggarna:)




Hanna får blåsa ut ljusen


Gaston SKA få plats i den liiiilla korgen! haha..


Gaston och hanna skrattar gott med varann:D


Och pussas... :)


Sharpei;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0