DRÖMMAR

Vi har alla drömmar om framtiden.. Min o Jims är ett stort hus med stora ytor, fönster och nära vattnet. En speciell dröm för mig är att ha ett stort vackert träd på tomten, där det hänger en stog gunga i...
Ja, dröm listan kan göras lång!

Jag och Jim tog hundarna och åkta till Bruket för några timmar sen. Hundarna badade och solen sken! Blåste lite mycket, men gjorde inget.. Mysigt iaf! :)
När vi gått 1 kilometer gick vi tillbaka och satte oss i bilen. Vi kände oss inte riktigt redo för att åka hem, så vi åkte till Sollentuna, Edsviken. Där vi åkte runt och tittade på massor av exlusiva hus längs vattnet!! Åh, det är så vackert att jag blir toookig!! Vi har hittat det huset vi vill ha oxå! haha.. (bild kommer längre ner) Går även en jätte mysig strand promenad längs vattnet oxå, så dit ska vi åka någondag och gå. Skit mysigt!! :D












Skrållan hoppar efter bollen:)


Hämtar bollen ute i vattnet.


Zorri tyckte nog att det var kallt! Hon svalkade bara magen;)






Hääär är det lilla huset vi vill ha;D haha.. UNDERBAAART!!!


Lite av strandpromenaden


Det här huset var oxå heelt galet fint!! Fönstrena var så sjukt stora!! haha.. Och altandäcket var inte aaaalls mumsigt härligt!!

Nu ska jag kolla på nyheterna, ibland måste man ju hålla koll på allt;)


Kommentarer
Postat av: Elin

hohohoh :o Ni kan ju köpa det där första huset så skulle jag kunna ta en våning.... :D Puss

2010-05-26 @ 22:33:14
URL: http://unseriouss.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej !

allt bra med dig ?



Nu är det sista rycket där du kan vinna din drömvinst ifrån Chique.se, vad vill du ha ?

Gå bara in och välja vad du önskar dig och så skriver du det här:



http://moonzanna.se/2010/may/supertavling-med-chique.html#comment

Så är du med i utlottningen !

Lycka till !

Kram Sanna

2010-05-27 @ 15:31:04
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Lena Svensson

vilka härliga bilder :)

2010-05-30 @ 18:23:25
URL: http://awesomedude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0