VÅTT BLEV TORRT IGEN!

Igårkväll va jag hemma hos Linn. Det va ju tjejtväll/inflyttningsfest. Hon bjöd på nyttig middag (bulgur/kycklingsallad) och vin. Såå gott! :D Jag va lite nervös, eftersom Linn va den ända jag kände. Men det va super roligt!! Vi va 6 tjejer varav 2stycken norska tjejer. Alltid härligt o höra lit norsk;)
Vi drack och snackade sex hela kvällen typ;) haha.. Underbart roligt!! Va länge sedan sen sist. :)
Jim va snäll o hämtade mig vid 12 tiden. Då va jag lagom rund under fötterna. :P Han bara skratta åt mig! haha..
Jag har, under våra tre år, aldrig sett honom full! Och jag har väl vart full några ggr iaf. Så jag tycker ju alltid att det är lite pinsamt! Försöker ju alltid spela nyktrare än va jag är:P Det är ju liiiite svårt ibland!! :D haha..

Men kvällen va verkligen toppen!!! Tack Linn!!
Hade med mig kameran, men vart inte så mycket bilder. :P (Kommer upp senare)

Idag har vi köpt en ny regnoverall till Skrållan. Inte lika snygg som den dom haft tidigare, men fortfarande snygg! :) Hon hatar ju o ha den på sig, så hon hoppar ju som en hare när hon ska gå framåt.  haha, så roligt o se! Ska filma sen så ni får se! Skälet till att vi köpte ny är för att hennes gamla va lite liten. Så Zorri fick ta Skrållans gamla. :) Vi ska inpregnera dom ordentligt så kanske den gamla håller ett tag till. Zorri springer som en tok när hon har sin overall på sig, så hon blir verkligen jääääääätte blöt! Så hoppas den kan hålla ett tag till! :)


Våra gamla overaller. (och världens finaste hund) :D


Skrållans nya overall. :) Tango och Laika har oxå denna variant.

Nu ska jag äta. :) Vi hörs!!

Kommentarer
Postat av: Malin

fin blogg:)

händer ikväll?

2010-03-28 @ 18:26:27
URL: http://malinmelon.blogg.se/
Postat av: M

söött :D

2010-03-28 @ 23:18:35
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0