SUNSHINE!

Näst sista dagen på Gårn. Känns super!!! :D
Ska snart få skjuts av mamma dit. Så måste borsta tänder och kissa hundarna lite snabbt.

Så fort jag kommer hem måste jag fortsätta läsa!! Har läst ett kapitel nu och vill inte lägga ifrån mig boken! Kan inte läsa på jobbet heller. Jag måste ha tystnad och kunna leva mig in ordentligt. Annars känns det inte lika bra att läsa.. Man glömmer på nått sätt bort vad man precis läst... Så Skynda skynda hem sen!;) hihi..

Hoppas alla har en toppen dag i det vackra vädret!! :)


Kommentarer
Postat av: Mikkis

sv: Jo tack me tån blir de bättre o bättre. Den läker fint o ja behöver ej tillbaka till nån läkare eller så om ja inte märker att de går åt fel håll eller de blir en infektion.



Jo de e lite för lite spänning mellan dem i Twilight de kan ja hålla me om, men de e ändå min favoritfilm o ja grät o gråter mej rödögd i den varje gång ja ser den. Trillar ju ur soffan nästan varje gång ja ser "Edward" me. Älskar första kyssen scenen o när de e i skogen o de avslöjas att han e vampyr o allt <3 Sen slutscenen när de dansar till den underbara låten "Flightless bird, American moth" o han kysser henne på halsen o fjärillarna i min kropp håller på o tar livet av mej!

2010-03-10 @ 17:17:33
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0