SÖNDAG

Tänk att vi har fått ha solen så här länge?! :D Det är hur underbart som helst ute! Jag skulle behöva städa här hemma idag, men det tänker jag verkligen inte göra!! Pratade med pappa igår, han frågade om vi skulle gå på båtmässan idag. Så det ska vi nog göra.:)

Så Anna vann igår... Hmm.. Vet inte vad jag tycker egentligen. Låten är ju jäkligt bra! Men hur långt tar hon sig i Eurovision? Det va svårt igår, alla låtar (förutom Jessicas) va bra!
O hur kul va det inte att Björn Gustavsson gick in på scen o "spela" piano när Salem sjöng?! :D haha, underbaaart roligt!!! hahahahahaa..



Undra hur dom kom på att han skulle komma upp o sätta sig där!? :D haha..

Ja, iaf. Hoppas verkligen att Anna kommer långt i Eurovision!!!

Nä ni, nu ska jag ut med hundarna och sedan fixa mig för o åka!! :D

Hoppas alla får en toppen topppen söndag!!!

Kommentarer
Postat av: *SANDI*

Jasså var det Björn Gustavsson som spelade pianot??!! Jag o Anders satt o diskuterade om det var en kille eller en tjej.. hahaha!!!



Jag hoppas att Anna kommer långt!!! Håller alla tummar o tår jag har.. Nu jävlar så Sverige visa vad vi går för ;)



Jag borde också städa min lägenhet. Får aldrig tid för det - för alltid hos Anders då vi är lediga hihi.. Men vem vill städa då det är så fint väder ute liksom!!??



Ha en super härlig Söndag, gumman!!!!



Puss o kram <3

2010-03-14 @ 11:56:45
URL: http://sessansandi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehehe.. märks det att jag är nyvaken by the way??? Har minst 3 stavfel i mitt förra medd. till dig.. bjuder på det! Hoppas du fattar ändå :) SKRATTAR

Kraaaaam!!

2010-03-14 @ 11:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0