SNÖSTORM IDAG....

Måndag, ny månad och ny start!

Jag o Jim låg igår kväll o prata om vart alla pengar tar vägen. Så vi bestämde att från o med idag skriva upp ALLT vi handlar i ett exel dokument. Så får vi se vad det är vi köper som får våra pengar o försvinna. :)
Ska även köpa en spargris som man kan ha små pengar i. Spara till speciella tillfällen kanske. 

Idag har jag vart hos psyko. Vi pratade massor! (eller jag pratade massor) Hade mycket o berätta och va ena stunden upprörd och nästa super glad. Vi har börjat dra ut våra tillfällen o ses. Så nu kommer vi inte ses förrens i April. Känns bra! :) Och bara 1½vecka kvar på sjukskrivningen!!:D Underbaaart! Känns så otroligt skönt! Och att det känns skönt och ingen oro gör det hela ännu skönare:P haha..
Va i centrum en stund oxå. Köpte lite små grejer på Apoteket ( eller Kronan kanske man ska säga nu?)
och en ny mascara. Köpte även lite grejer som ska fixas till på onsdag. :) Läääängtar!!:P

Imorrn är det möte i sumpan med Ams och F-kassan. Sen efter det tänkte jag gå in på Åhlens o se om Sandi jobbar. :) Har man tur kanske man kan äta tillsammans. :)

På onsdag är det som sagt våran 3års dag. Då blir det TGIF och god mat.
Torsdag så ska jag träffa syster och pappai stan. Gå på bio och bara vara. :) Sen hänger syrran med hem hit o stannar till på lördag. :)
Söndag så fyller mormor år, då är det middag där som gäller.
Seeen är det bara 4dagar kvar till min sjukskrivning går ut!!:D hihi.. Underbaaart!

Nu måste jag röra om i potatisen i ugnen. Hoppas alla har en bra Måndagskväll. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0