SMÄRTA I KNÄ OCH FOT! JIPPIII!=/

Suck... Pluggandet har inte ens börjat än och jag måste redan nu börja fundera på sommar kurserna.. Va fan gör jag om jag inte hittar nå kurser under sommaren?! suck suck suck..

Har ringt runt lite nu på dagen här. Men måste få tag i Järfälla VUX för o få svar. Så får helt enkelt vänta tills imorrn..
Väntar även samtal från Bowling hallen. Så jag kan boka in mamma och Leif med oss på Betner på fredag. :)

Igår skulle jag ha gått på båtmässan med pappsen och syster. Men påväg till tåget så rasade jag på den där j**la isen här ute. Mitt knä for i någon konstig vinkel och ont som faan gjorde det! Kunde stödja på det lite och kom till slut upp. Mamma kom ner o hämtade mig med bilen o så åkt ejag upp dit. Drog av mig kläderna för o kolla knät och ja- det va rött svullet och smärtade! Så blev ingen mässa.. :(
Smärtan har bara blivit värre o värre, kan knappt stödja på benet och så fort jag rör lite på det så gör det ont.. Faan! =/ Har pratat med min sjukgymnast och VC, dom tyckte jag skulle åka in till närakuten. Men det har jag faan ingen lust med... Så väntar tills imorrn o får se hur det känns då. Har fått en tid hos ortopeden oxå, på onsdag. Så kanske dom kan titta på det.. Så slippe rjag åka in o vänta på akuten i timmar på hjälp.......

Känns inte som om att detta är mitt år på nå sätt.. ? haha..

Nu ska jag försöka ta mig upp ur soffan och sedan ta mig ut med hundarna. Dom får just nu bara gå utan för dörrn o kissa.... Stackarna! :(

Men det är iaf vackert väder!! Så något kan vi ju vara glada över!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0