RÖTT!

Tisdag idag. Känenr mig hängig och huvudvärken blir bara värre o värre.
Men har kämpat med o foxat det sista på Jims present inför imorrn. :) Kan ju inte lägga ut ngt ifall det skulle hända att han kikar in. :P
Men det blev super!!:D

Det här kan jag ju visa, för det vet han ju inte vad det är för ngt;) haha..


Idag har jag vart på möte med AMS och F-kassan. Gick bra. Vi avslutade allt som behövdes avslutas och efter den 11 är jag friii:P haha.. Låter som att jag suttit i fängelse;)

På vägen hem från sumpan så åt jag i Jim i Kista. Sen hade han bråttom till skolan. Sa han lämnade mig och jag gick runt lite där. Asså, vilket kaaaaaos ställe! Blir tokig!! Såå mycket folk!!
Jag bestämde mig iaf för o hitta ngn som noppade ögonbryn. Och hittade ett ställe.
Hon va jätte trevlig! Hon plockade lite emd pincett och sedan tog hon tråd. Shit asså! Har baby rumpa vid brynen nu!:D haha.. Gjorde inte särskilt ont faktiskt. Brände lite bara. :) När hon va klar så fick jag se hur det blev. Och blev nöjd! Liiite väl smala, men jag är ju ovan. :P
Kände ju kul o gå runt i centrum sen med iiiill röda bryn! haha. Två stopp ljus i ansiktet!:P





När jag skulle börja röra mig hemåt fick jag huvudvärk och frossa.. Så skyndade mig till bussen och åkte hem.. Har nu legat i soffan och samtidigt fixat med presenten. Men nu blir det o vila lite...

Heppåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0