I LOVE TWILIGHT!

Idag har jag o syster vart i jakan tillsammans. Vi åt mat och gick runt o kollade lite. Vi hittade jätte fina ögonskuggor som vi va tvugna o köpa!
Vi har en grej för oss, varje gång vi är o handlar så köper vi alltid något likadant. :)
Två ggr tidigare har vi köpt likadana tröjor och nu en ask med 6likadana skuggor;) haha.. Då kan man lixom tänka på varann när man använder dom .:)

I morse, förresten. Haha.. Vi hade duschat, syrran satt i soffan o sminka sig och jag stod i badrummet. När jag va klar och kom i satte mig i soffan så tittar vi på varann o börjar asgarva. haha.. Vet ni-då har vi sminkat oss likadant!!! haha, va är oddsen!!? :D Turkos penna över o under och lite skugga på det. :P Det va skit kul!:D

Iaf, när vi kom hem från Jakan så hoppade vi upp i soffan och skulle se en film. Och vet ni?! GAAAH! New Moon hade kommit!!! JIPPIIII! Så den bänkade vi oss framför, med hushållspapper. Fan i helvete va bra den va! Jag älskar den spänningen som är! Nu kan jag ju inte hålla mig till nästa film! Hur ska det gå?!
116dagar kvar till premiären på bio!



SNart ska jag sätta igång o laga mat. Ikväll blir det kött med klyftisar och sallad. :)
Sen ikväll blir "did you hear about the Morgans?" :)


Kommentarer
Postat av: *SANDI*

Tack för ditt super fina medd. på facebook!!! :) Klockan är 01.30 o jag kan inte sova... hm! Jag som har tårta o middag o planera.. typiskt skrattar



Men blir nog bra ändå. Tur att man har tagit ledigt i helgen :)))



Ha en super härlig söndag.. så hörs vi! Kraaaam

2010-03-07 @ 01:30:18
URL: http://sessansandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0