HOHOO, SOLEN VART ÄR DU?

17singen oxå... Vart är solen idag då?? :( Jag ville ju sitta ute på balkongen med filt och en kopp med varmt mysigt te!

Vaknade vid nio idag. Låg o drog mig en stund. Sen ringde telefonen, då va det ortopeden som ringde. Läkaren hade fått förhinder. Så inge besök där idag inte.. Fick en ny tid den 9april. Kuul, får vänta ett tag till.. suck..
Men mitt knä känns bättre idag iaf! Det är skönt.
Men däremot så har jag en jäkligt irriterande ret hosta idag. Hoppas det går över snabbt!

Idag blir det lite plugg tror jag. Börjar ju inte förens på måndag. Men skadar ju inte att kolla lite o se vad som ska göras. :)

Imorrn ska jag träffa Ida. Va ett tag sen nu, så det ska bli roligt!!:D

Nu ska jag gosa med Aslan.♥

Kommentarer
Postat av: Mikkis

sv: idag kunde ja äntligen ta på mej en vanlig sko på foten igen så jippi säger ja :D Hur går de för din fot då o knä?



Åh ja älskar alla kyss-scenerna så underbart!

Kan säga att gå o se Remember me! De va en av de bästa filmerna ja sett utöver Twilight o New Moon. ja skrattade o ja grät o de va en sån bra handling o heeeta sexscener!



ja jag har soundtracket till båda filmerna, de till Twilight e bäst tycker ja, de e mer "skumm" musik till New Moon.

2010-03-17 @ 14:54:54
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0