FJÄDRAR:)

Gud vilket trist regn väder det är ute idag! Blött, slaskigt och ruggigt.. Hundarna blev dyngsura, så nu är det dax för kläder igen. Iaf på dagarna. Suck...

Nu på morgonen har jag pratat i telefonen med AMS, A-kassan och f-kassan.. Så mycket jag måste hålla koll på så inget blir fel med ersättningar och icke ersättningar... Det viktigtaste nu är att inte glömma att jag måste gå till AMS igen första dagen efter kurserna slutat! Annars blir det problem med min inkomst senare.. Men det löser sig nog. :)

Tog fram en bit lax ur frysen för en liten stund sen. Ska göra den till lunch tänkte jag. :) Med potatis och sås.
Planen va o träffa Ida idag, men har inte hört något.. Tråkigt.. Men då får jag massa andra grejer fixade istället! Ska ta o tvätta sängkläderna. Önskar jag hade någon som gjorde det åt mig! Fatta skönt det skulle vart! Men får väl skaffa det när man har större hem och mer pengar;D haha..
Funderar på om jag ska ta o försöka flytta vetrinskåpet idag. Jim ville vänta till helgen, men jag vill ha bort det nu och göra iordning här inne i vardagsrummet. Har värsta planen!!:D
Längtar lite till påsken oxå! SKa ta in lite kvistar och sätta fjädrar i!:D Har en perfekt vasgrejs o ställa dom i på golvet.

Har inte riktigt uppskattat påsken på flera år.

När jag va liten älskade jag påsken! Vi va ute på landet med farmor o farfar. Åt massa god mat, godis och hade det mysigt. Ser huset framför mig, allt pynt och påskliljor.. Saknar det!

 


Nu ska jag pocka disk! Vi hörs gott folk! :)


Kommentarer
Postat av: Mikkis

sv: Aj då de lät inge kul o ont me.



Ne han e ej sårig genom hela filmen som tur e. Han e riktigt sexig i den olalalala... dreggel



Ja Robs låtar e bra, han har en speciell röst. På New Moon gillar ja Possibility bäst me Lykki Li. Monsters e bra med. Men Twilight soundtracket e de som går varmast hemma som sagt va.

2010-03-18 @ 14:50:22
URL: http://mikkismusse.blogg.se/
Postat av: linn

Åh jag älskar också påsken :)

Idag kommer new moon ut...eller är det imorgon :) SKIT SAMMA snart kommer den :)



Vi måste ses snart...idag flyttar jag!!

PUSS :)

2010-03-19 @ 09:00:35
URL: http://linsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0