FIRST DAY!

Idag är det fredagen den 12 Mars! Underbar dag måste jag säga! Är trött som en 3åring som är inne i andra andningen. Men glad!
Började dagen med besök hos sjukgymnast, för foten. Hon klämde o kände lite. Vi pratade och jag fick en krycka som ska avbelasta trycket för foten lite. Känns konstigt o gå med en krycka, har aldrig gjort det tidigare. Men skönt ute nu när det är såå halt! För jag har ju en sån där uuuundebaaar pigg under! Så jag har hela tiden stöd för o slippa o halka! hihi.. Plus att jag har en väsk hängare! Kan ju bara hänga min påsväska där på o gå. :P
Gick även till AMS när jag va klar på sjukan. Aktiverade mig som arbetssökande igen och gick sedan in i centrum. Väntade på att mamma skulle få lunch.
Hittade ett plast underlägg i samma motiv som dom jag har i tyg. Så blev ett sånt. (eftersom mitt barn-JIM-dräller så mycket han äter och förstör mina tyg underlägg) Hittade oxå en ny plånbok-äntligen!! Hoppas den känns bra.:)

Har nu varit hemma en liten stund. Och postmannen plingade på dörren oxå! Han hade paket till mig!:D





Pratade förövrigt med Miroi (där mina studier hör hemma) och börjar den 22!:D SKa bli såå roligt! Och jag är sååååå nervös!! =/:P

Jag o mamma åt lunch och pratade lite Twilight. Hon har snart läst ut första boken och är nääästan lika beroende som jag!:P haha.. Hon har beställt filmerna oxå. Jag ville egentligen vänta tills alla kommit. Men hon har ju inte sett någon av dom så. jag har ju ändå lyxen att jag har dom på datorn och kan se näär jag vill!:D

Blir ingen båtmässa idag..:( Pappsen ligger hemma med lite feber och illamående. Så hoppas det går över så v kan gå imorrn eller söndag!:)

Nä ni, nu ska jag banne mig kolla lite serier. Har ju läst hela veckan och vill bara fortsätta. Men låtsas att jag inte har den tredje boken (trots att den ligger på armstödet). Läste igårkväll ut boken. (2an) Och den slutade såå bra tycker jag! Blir så lycklig i själen!:D haha.. Ja, jag är tokig! Men har man läst dom så förstår man:P

Hoppas alla har en superduper fredag i det vackra vädret!!:D

Kommentarer
Postat av: *SANDI*

Va spännande me pluggandet!!!! :)



Vill skriva mer.. men ögonen går i kors här på mig haha! Kram o natti natti :)))

2010-03-13 @ 03:19:27
URL: http://sessansandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0