BLOMMOR:)

Min första skoldag är över.. Ska snart gå o lägga mig. Är sjukt trött! Blev sent igår, så somnade inte förens vid två tiden. Hade ställt klockan på 9.30 men det gick inte.. suck.. Så jag o Jim kom upp vid halv 11 istället. :P haha..

Jag duschade och gick med hundarna. Jim gjorde frukost. Seeen- pluggade jag!:)
Skulle skriva en raport om hur jag ser på mina distans studier. Mål osv.. Har gått super! Skrev klart den och väntar på att Leif ska godkänna den oxå. :)

Eftersom jag blev klar så snabbt så åkte jag o Jim till Plantagen, köpte lite grejer som jag ska ha till min första inlämning på Biologin. Köpte även en stor orkidé som jag har ställt i vardagsrummet. Och en liiiiten orkidé i köksfönstret. :) Tar bilder imorrn. :)

Har även vart på Ica och vi köpte till största delen bara ekologiskt idag:) Blev inte såå mycket dyrare än vanligt. Så vi får väl se hur det går o hålla och komma ihåg att handla ekologiskt!:)
Så nu har vi iaf ett kylskåp fuullt med massa mat och grönsaker. :)

Nä ni, nu ska vi kolla på tv en stund sen sova..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0