TRÖTT SOM ETT LITET BARN..

Har varit uppe i en timme redan. Är så sjukt trött! Vill inget hellre än att krypa ner i sängen, dra täcket över huvudet och ha fredag-då provet är förbi och jag klarat det gallant;) haha..

Sitter nu o väntar på att min Pessin ska ringa, hon skulle bara lämna snuttisen på dagis. När vi har pratat blir det att sätta sig och plugga ordentligt inför det där jäääkla provet.. Usch!

Annars då? INGET alls.. Gör inget annat än att plugga just nu! Eller jo, jag gjorde en god lasange igår! Jim tyckte oxå den var god, och då har jag lyckats;)

Min älskade åkte till jobbet för 20 minuter sedan, ska bli spännande o se vad han tycker om denna dag ikväll sen. :) Han var nöjd med gårdagen, är så glad för honom!:D
Och snygg som faan var han igår och idag när han gick! Kavaj o grejer!:D När han kom hem igår sa han att han var den enda som var så fint klädd av utvecklar gänget;D hihi..

Nää ni, nu ska jag sätta mig på balkongen i solen och vänta på samtal. Hoppas alla får en bra tisdag!

Kommentarer
Postat av: micke

Arvingarna spelar heltid för där fryshust datrum 29 oktober 2010

2010-06-15 @ 08:54:39
Postat av: micke

Arvingarba är bäst

2010-06-16 @ 08:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0