SVEAS DAG !

Söndag idag. Helgen har som vanligt rullat fram alldeles för snabbt! Men har haft det trevligt!

I fredags var Leif här, vi drack några öl(leif) och Brezeer(vi två) och åt pepparsockerkaka.:) Mycket trevligt! Han sov sedan över på sin säng i vardagsrummet. :)
Lördag morgon var vi helt sänkta alla tre.. Var svårt att ta sig upp! Men drog mig till soffan och så lekte jag o Leif med Skrållan och hennes boll. Det uppskattades av henne;) ( men leif som är allergisk fick skylla sig själv efteråt;))
Dagen va lugn och skön. Jag o Jim gjorde några ärenden och hämtade sedan hem Grekisk mat till kvällen. Leif kom då tillbaka till oss och så kollade vi på Pacific och åt kaka. :)

Idag ska vi till Kattis& Jocke. De har namngivelse för Svea idag, ska bli mycket trevligt!! Kameran ligger på laddning och jag funderar på vad jag ska göra med håret..=/ Men får nog vara som de är med någon liten fläta i bara. :)






Åh, vill göra om i vårat sovrum!! Har hittat de perfekta och vill ha allt!!
Så sitter och fnular på färg på väggarna och inredning..
Älskar tavlan, och det bästa är att Leif har bilder med körsbärsblom hemma. :)
Gillar det mjuka och lyxiga romantiska som rummet erbjuder. :)
Så nu är jag på jakt efter inredning som jag gillar. Mio, Ikea och Chili har ju det mesta så;)

Va tycks? :D




Nä, nu måste jag gå o fixa mig! Ha en toppen söndag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: de är till salu allihop ;) så en kan bli din :D

gu vad fint rum!



jag har haft en fin helg. vatt i vår sommarstuga, bilder är nu upplagda :)



kramkram

2010-06-20 @ 17:25:12
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0