SÅ MYSIGT!!

Sitter just nu ute på våran altan, vattnet är spegelblankt och myggen är ine alls jobbiga!!=/ haha..
Men galet va varmt det är ute! vi har ca 20 grader fortfarande! Ska strax röra mig i säng. Mamma har redan lagt sig och Bea&Sergio är ute o fiskar. Hanna sover som en stock:) Jag har lovat henne att jag ska sova inne hos henne inatt. Så sagt och gjort så har jag packat in mitt täcke och kudden in dit. :)

Här skiner solen på dagarna och jag pluggar på med min j**la matte.. haha. Bara att ligga i! Men va svårt det är!
x och y och formler hit och dit.. :P

Försöker att lägga upp bilder men det står bara heeeelt still!! Så ni får helt enkelt vänta med att se de vackra bilderna från sköna Värmland och Boviken till en annan dag;)

God natt på er!


(Samma som häromdagen)


Kommentarer
Postat av: Mikkis

sv: ja men då har ja åkt förbi er stuga många ggr under midsommarhelgen då ja va ute me båten till Lungsund me mamma o Tommy.

Ja bor direkt till höger när man kommer in i Stofors från Kristinehamn i ett tegelhus i skogskanten. Men ni kommer från Karlskoga hållet gissar ja på så då bor ja efter OKQ8 macken.

2010-07-02 @ 18:03:23
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0