PROVET ÄR KLART

Idag har jag gjort mitt NkB prov. Jisses vad jag har pluggat!! Och ändå så kändes det som att jag inte kunde ett skiiit!=/ Kände mig osäker på nästan varje fråga. Till o med en fråg ajag var helt säker på vad den betydde blev jag osäker på! Så nu håller jag tummarna för att bli godkänd!

Jim är ute med jobbet ikväll. Känns jätte konstigt!! Han är ju verkligen inte personen som går ut lixom! Men hoppas han har roligt!:D
Jag sitter här i soffan under filten och myser. :) Funderar på att dra igång en film (men vilken...?) och förhoppningsvis somna i soffan;)
Imorgon ska jag ha sovmorgon! DET SKA BLI SÅÅ SKÖNT!! Har egentligen massor att plugga, men det får vänta några timmar.. Är så trött om dagarna!

Det märks att jag inte gör annat än att plugga just nu! Har typ inget att berätta. haha.. Meeen så är det ibland!
Men en rolig sak har jag att berätta, och det är att vi åker till Värmland nästa söndag! Ska bli underbaart härligt! :D Vi va aldrig där förra året så ska bli rogivande att komma dit. :) Jag pluggar matte medans vi är där, så måste se till att ha diciplin att sitta och göra det oxå!

Näni, nu ska jag krypa ner ordentligt här i soffan. :)
God natt på er!


Älskar de där dagarna när håret blir super!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0