MYS MED S&Z

Hej på er!:)

Har haft besök av Sandra och Z ikväll. :) Vi skulle ha åkt till klubben, men orkade inte. Så hon kom hem till mig oxh så gjorde vi pizza tillsammans. Faan va gott det var!! och iskall cola till det! Gaaah!:D hihi..
Va riktigt kul att ses igen! Var evigheter sen!
♥Äntligen har hon ju gått ut med att hon är gravid oxå och jag är så glad för hennes och Kims skull!!!:D Den lilla kulan börjar nu visa sig och jag tror hon kommer bli sådär sött gravid!:D hihi.. ♥
Älskar gravida kvinnor! Det är så vackert!! :D

Z växer som en tok och han är så fin! :)
Han ville väldigt gärna leka med mina vovvar, men fick hårda bud från dem att de ville allt inte leka!! haha.. Aslan låg högst upp i soffan och morrade så fort han kom i närheten!:D Men Z gav inte upp, han fortsatte och ville visa att han var allt jätte snäll och ville inget illa-bara leka:P

Vi tog en 10 månaders bild.


Vi satt iaf och kollade på klipp på hundar på youtube och då visade hon denna och jag höll på att smälla av! Såå jäkla coolt!! :D



Förstår ni att valparna är endast 8 veckor och lägger sig ner!! UNDERBAAAART! haha..:D


Jag har ju även hittat en sport jag tycker verkar cool som jag vill lära Skrållan. Så det blir hååård slalomträninig!:D (speciellt eftersom hon inte ens kan de vanliga sex pinnarna)



Riktigt coolt!:D hihi..

Nä, nu måste jag gå ut med hundarna och sedan blir det sängen. Upp tidigt imorrn!! Provdag... :(

Kommentarer
Postat av: micke

Arvingarna bäst

2010-06-24 @ 09:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0